کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316378 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جانی آیو در مورد طراحی اپل واچ و دزدیدن کارها از اپل می‌گوید

جانی آیو مدت‌هاست که مرد اول تیم طراحی اپل به شمار می آید. وی اغلب اوقات در ویدئوهای منتشره از جادوی محصولات اپل سخن می‌گوید اما در گفتگوی اخیر، وی صحبتی با رئیس موزه طراحی لندن داشته که خواندن آن خالی از لطف نیست.


jony-ive-brings-order-to-complexity-with-apple-ios-7-0

آیو تعدادی از انتخاب‌های موجود پیرامون طراحی اپل واچ، ساعت هوشمند این شرکت را توضیح داده و همچنین در خصوص احساس خود در خصوص کپی‌برداری دیگران از کارهای اپل بازهم صحبت کرده است. متاسفانه با خواندن صحبت‌های وی، سوالات زیادی در ذهن انسان نقش می‌بندد که پاسخی هم برایشان وجود ندارد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ در گفتگو پیرامون ساعت هوشمند اپل، از وی سوال شد که چرا اپل تصمیم گرفته یک رابط کاربری با قابلیت شخصی‌سازی را انتخاب کند، علی‌رغم اینکه این مورد مخالف سیاست‌های یکسان‌سازی اپل است، وی معتقد است هدف نهایی آن بوده که سیستمی قابل انعطاف که یک ایده واحد را دنبال می‌کند ایجاد شود. وی در ادامه توضیحات می‌گوید:

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های ما آن بود که کاربران مختلف دوست ندارند یک محصول واحد و مشترک را بپوشند. من هم فکر نمی‌کنم ما دوست داشته باشیم همگی یک محصول واحد را بپوشیم. دقیقا به همین دلیل ما یک سیستم و نه یک محصول را توسعه دادیم.

xiaomi

خوب! اپل متوجه شده که همه افراد دوست ندارند یک ساعت یک‌شکل را به دست کنند. هر شخصی دوست دارد دستگاه خود را شخصی‌سازی کرده و تجربه کاری متفاوتی داشته باشد اما به راستی این سیاست در طراحی سیستم‌عامل IOS هم لحاظ شده است؟ متاسفانه این سوالی است که از آیو پرسیده نشد.

در خصوص روند طراحی نیز از وی اینگونه سوال شد که چرا وی قدردان الگوبرداران از اپل نیست. علی‌رغم اینکه اپل نیز بارها و بارها از محصولات تولیدی شرکت‌های دیگر الگوبرداری کرده اما آیو می‌گوید:

شاید ما برای هشت سال بر روی یک قابلیت کار کرده‌ایم و این قابلیت در کمتر از شش ماه کپی‌برداری می‌شود. این کپی‌برداری نیست، بلکه نوعی سرقت است. آن‌ها وقت ما را دزدیده‌اند، وقتی که می‌توانستیم در کنار خانواده‌مان بگذرانیم.

مطمئنا به راحتی می‌توان فهمید که روی اکثر سخنان آیو در خصوص کپی‌برداری، با شرکت‌هایی مانند شیائومی است. اما با نگاهی به بازار گوشی‌های هوشمند متوجه خواهیم شد که همه شرکت‌ها به الگوبرداری و یا حتی بهتر است بگوییم کپی‌برداری قابلیت‌ها از دیگر شرکت‌ها می‌پردازند.

تنها با این روند است که پلتفرم‌های مختلف رشد و توسعه پیدا می‌کنند. اگر شما اکوسیستم گوگل را دوست داشته باشید، به سمت اندروید متمایل خواهید شد اما ممکن است کنترل سنتر اپل را بیش‌از تنظیمات سریع موجود در اندروید دوست داشته باشید و یا حتی کاشی‌های زنده ویندوزفون بیشتر از ویجت‌ها شما را جذب کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23660 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/08/26 تعداد مشاهده: 1756
سافت گذر